  • Data: 2021-03-10 22:46:39
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 10 Mar 2021 12:37:34 +0100, Uzytkownik

    > Chcesz być lepszy od zenusia?

    Póki co ty na zenusiu urzadzasz projekcje.
    Zarzucasz mu coś, co sam niedawno zrobiłeś.

    > Wyliczenia swoje przedstawiałem opierając się na kilku ofertach,
    > które otrzymałem.

    A które są ci wygodne do udowodnienia postawionej wcześniej tezy. Nijak się
    mają do cen rynkowych, co pokazało wielu użytkowników tej grupy, a także
    wielu innych (np. użytkowników forum muratora). Weź sobie poczytaj,
    spokorniej, zapytaj, może ci dadzą namiary na swoich instalatorów.

    > To, że tobie to nie pasuje to twój problem.

    Nie dajesz sobie przetłumaczyć że twoje dane są z tyłka wzięte i jeszcze
    udowadniasz że to musi tyle kosztować, bo nikt za darmo nie będzie robić.
    Dalej kłamiesz, że sprzęt to 60-80% ceny instalacji, choć wystarczy wejść
    do pierwszego lepszego sklepu by się okazało że BARDZO dobrej jakości
    sprzęt to w porywach 2800 zł brutto /kWp i nijak to nie jest nawet 50% ceny
    instalacji.

    > Jesteś chamski i piszesz, że są firmy, które robią taniej.
    > Prosiłem o namiary ciebie i Marcina N,

    Nie prosiłeś Marcina N, pewnie spękałeś po tym jak go parokrotnie
    obraziłeś. :P

    > ale jak widać na prośbach tylko się skończyło i jakoś żadem z
    > was nie potrafi podać takiego, konkretnego namiaru.

    Pewnie wszyscy się boją podać ci kontakt do swoich instalatorów, bo zaraz
    zaczniesz ich wyzywać od oszustów jak ci podadzą cenę niższą niż twój
    kolega za którego dałbyś się pochlastać.

    > Twierdzisz,
    > że da się zamontować w cenie 3.5tys./kW i że sam prowadzisz
    > firmę montującą PV to wiesz lepiej.

    Ty twierdzisz że zrobisz sam, ale zapytany za ile to zrobisz nawet nie
    potrafiłeś odpowiedzieć, albo raczej znowu spękałeś, bo by znowu wyszło
    szydło z wora.

    > Ale jak zacząłem cię cisnąć i prosić o kontakt to się okazywało,
    > że nie za 3,5tys./kW tylko robiłeś za 4-5 tys./kW, gdzie ja
    > liczyłem 6tys./kW, bo takie oferty otrzymywałem.

    I co, nadal to żadna dla ciebie różnica 10-20 tys. zł na instalacji 10kWp?

    > Ceny montażu jakie podawałeś to są na poziomie montażu we własnym
    > zakresie, a nie płacenia firmie za materiały + montaż. Jak więc widać
    > jesteś zwykłym, parszywym kłamcą i jestem pewien, że oszukujesz na
    > podatkach.

    Nie masz zielonego pojęcia o cenach sprzętu i kosztach prowadzenia
    działalności jeśli tak twierdzisz. Nawet się domyślam dlaczego. :>

    > Jesteś gorszym od zenusia, bo o ile on nie ma o tym pojęcia i robi to
    > nieświadomie, o tyle ty kłamiesz i szukasz zwady z premedytacją.
    > Dlatego moja odpowiedź będzie krótka "Spierdalaj oszuście!".

    Zważ tylko, że ja ci próbuję w zasadzie uświadomić, że tkwisz w błędzie i
    że dajesz się nabijać w butelkę, a ty mnie notorycznie mieszasz z błotem.
    Patrzę i nie wierzę. Ale jak to mówią o takich jak ty, człowiek ze wsi
    wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy.

    --
    Pozdor
    Myjk