    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 12 Mar 2021 15:09:22 -0800 (PST)
    <604708c9$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <172eytdx1apmg$.dlg@myjk.org>
    <6048af78$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <e...@m...org>
    <b...@g...com>
    <1...@m...org> <604b78c7$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <1chfmcccg2ur7$.dlg@myjk.org>
    <f...@g...com>
    <604be0d6$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <604bf09f$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: pompa ciepła i bufor
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 marca 2021 o 23:52:18 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    sposób lczenia był pokrętny. We wzorze trzy składniki. Jeden to stała- ciepło
    właściwe materiału. Drugi to masa a trzeci to różnica temperatur w Kelwinach. Jeśli
    masa w kilogramach i wynik podzielić przez tyle sekund ile jest w godzinie to wynik
    jest w łatwych do wyobrażenia jednostkach kilowatogodzinach. Jak debil nie brał pod
    uwagę różnicy temperatur i z mnożenia trzech składników wyszło mu 20 a nie zero to
    jest zerem do kwadratu. Nie podejmuje się wytłumaczenia debilom co to takiego
    temperatura w Kelwinach.

    zmagazynować w stu osiemdziesięciu pięciu kilogramach stali? Podkreśl właściwą
    odpowiedź."

    wykąpać w jakimś przytulisku żebyś nie śmierdzial?
    > To akurat ty tak stwierdziłeś pisząc o tych trzech zmiennych. Ale cieszę
    > Dwie godziny temu wróciłem do domu i trudno wytrzymać na podwórku, a i w
    > domu też czuć.
    Idź do jakiegoś przytuliska to się wykąpiesz i czyste ubrania dostaniesz. Nie
    będziesz śmierdział i smrodu nie bedziesz przenosił. A na podwórko nie wylewaj z
    nocnika to śmierdzieć nie będzie. Jak był mróz to nie pisałeś że śmierdzi.