  • Data: 2013-10-08 21:16:59
    Temat: Re: pompowanie wody - opłacalność?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:05:38 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    koszt ciepłej wody do kąpania? O minimum 60% jak zrobić odzyskiwanie ciepła z zużytej
    wody. Taką wodę potem można używać do spłukiwania kibelka. Po co brać gruntową jak
    dobrej odpadowej jest w domu do opory. Woda z pralki to nie dość że jest ciepła to
    jeszcze z detergentem i na pewno lepiej spłukuje i myje kibelek niż czysta z kranu.
    Ludzie się szczycą ze mają pozakładane spłuczki że można dużo albo mało wody do
    spłukania użyć. A jak wykorzystać taką po myciu to można każdą kupę dwa razy
    spłukiwać a i tak całej szarej wody się nie zużyje.

    > Widziałeś Ty kiedyś osad po mydle? Owszem, jak płynie na bieżąco, to
    >
    > spływa, ale jakby się w spłuczce zatrzymał na parę godzin, to się
    >
    > wytrąci na dnie, albo na ściankach. Że o włosach i innych nie wspomnę.
    >

    > Spłuczka na bank się zapcha po miesiącu.
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > MW

    Wcześniej napisałem że do zrobienia czegoś takiego potrzebny jest ktoś z polotem a
    nie taki beton jak Ty z kolegą wolimem. Wam to się od czystej wody zapcha zanim wężyk
    pęknie.