  • Data: 2009-12-26 19:29:17
    Temat: Re: poprawne ocieplenie stropodachu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hh5lot$si0$2@inews.gazeta.pl...

    > Dach juz mam ocieplony, teraz zalezy mi jak najlepiej docieplic strop
    > (strop
    > to sa filigrany + wylewka betonowa, gr. ok 18cm).
    >
    > Jesli welna to czy pod/na welnie musi byc jakas folia, przed przykryciem
    > warstwy ocieplenia plyta osb ?

    To sorry, jeżeli masz strop ciężki czyli płyta żelbetowa i na to wylewka to
    tak jak pisał Sławek najlepszy będzie styropian. Na stropie połóż styropian
    i na styropianie zrób wylewkę, ewentualnie połóż płyty OSB.
    Tu mnie zmyliła ta grubość stropu 18cm - to jest zazwyczaj typowa grubość
    stropów lekkich wykonanych z drewanianych belek.