  • 1. Data: 2011-09-29 14:15:49
    Temat: poszukuję gresu metalopodobnego
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    poszukuję płytek z powierzchnią imitującą metal...
    rozmiar 10x10 cm, powierzchnia jakby wytłoczona z blachy stalowej, ale
    to była ceramika, brzegi lekko zaokrąglone, w rogach imitacja
    wkrętów... były kiedyś w Leroyu, nazywały się metalic coś tam, ale
    wycofali i nawet w necie nic podobnego nie znajduję... :-(, może ktoś
    coś podobnego widział, niekoniecznie nawet w tym rozmiarze?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-09-29 18:14:34
    Temat: Re: poszukuję gresu metalopodobnego
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-09-29 16:15, s_13 pisze:
> [...]
    > wycofali i nawet w necie nic podobnego nie znajduję... :-(, może ktoś
    > coś podobnego widział, niekoniecznie nawet w tym rozmiarze?

    http://www.bkt-system.com.pl/index-m.html
    tylko to jest naprawde metal

    Marek

  • 3. Data: 2011-09-29 20:17:40
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > http://www.bkt-system.com.pl/index-m.html
    > tylko to jest naprawde metal
    >
    > Marek

    dzięki...:-)
    a nie wiesz jak to cenowo wygląda, bo hiszpańska mozaika inox ceną
    mnie zabiła...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-09-29 20:53:16
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-09-29 22:17, s_13 pisze:

    > dzięki...:-)
    > a nie wiesz jak to cenowo wygląda, bo hiszpańska mozaika inox ceną
    > mnie zabiła...

    Tanie to nie jest, ale ile dokladnie nie wiem.
    Zadzwon do nich.

    Marek

  • 5. Data: 2011-09-30 08:35:18
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    l.googlegroups.com...
    poszukuję płytek z powierzchnią imitującą metal...

    http://mera24.pl/DUNE-Iron-Touch-D507-p5700.html

  • 6. Data: 2011-09-30 12:23:20
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 29 Wrz, 22:53, Marek K <m...@W...pl> wrote:

    > Tanie to nie jest, ale ile dokladnie nie wiem.
    > Zadzwon do nich.
    >
    > Marek

    wow, 10 PLN/szt, czyli 1000/m2 nieźle się cenią...

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2011-09-30 12:24:50
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 30 Wrz, 10:35, "severin" <s...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisa w wiadomo
    cinews:0c8b7524-19d4-42cb-85af-911d2b282c64@d18g2000
    yql.googlegroups.com...
    > poszukuj p ytek z powierzchni imituj c metal...
    >
    > http://mera24.pl/DUNE-Iron-Touch-D507-p5700.html

    o właśnie tamte były podobne, tylko pojedyncze, no i nie ukrywam, że
    były tańsze, jakieś 150 PLN/m2, te wychodzą 600...
    ale podobają mi się :-)

    pozdrawiam
    s_13