  • 1. Data: 2011-09-28 19:56:21
    Temat: Układanie wełny na skosach
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Takie małe pytanko:
    Będę układać wełnę mineralną na skosach i się zastanawiam jak to dobrze
    zrobić.
    Producenci zalecają ciąć pasy wełny o szerokości kilka centymetrów
    większej od rozstawu krokwi i tak je układać.
    Czy z biegiem czasu nie powstaną szczeliny w miejscach styku tych
    odcinków bo niższa warstwa trochę zjedzie?

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-09-28 20:04:01
    Temat: Re: Układanie wełny na skosach
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > większej od rozstawu krokwi i tak je układać.
    > Czy z biegiem czasu nie powstaną szczeliny w miejscach styku tych odcinków

    Kup dobra welne i nie zjedzie.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-09-28 20:14:42
    Temat: Re: Uk?adanie we?ny na skosach
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 22:04, Maniek4 pisze:

    > Kup dobra welne i nie zjedzie.

    Myślisz?
    Nabyłem Toprocka.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-09-28 20:29:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Myślisz?
    > Nabyłem Toprocka.

    Super wybor, tylko montazowo upierdliwy, bo pyli.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-09-28 20:43:04
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 22:29, Maniek4 pisze:

    > Super wybor, tylko montazowo upierdliwy, bo pyli.

    Najgorsze za mną bo sufit ocieplony. Zostały skosy...
    Ale nie było tak źle.

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-09-28 20:59:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Najgorsze za mną bo sufit ocieplony. Zostały skosy...
    > Ale nie było tak źle.

    Oj zle jak zle. Robi sie tylko raz, ale za to porzadna welna.
    Ja robilem pierwsza warstwe Toprockiem i szczesliwy nie bylem w trakcie.
    Pozostalo przyzwyczaic sie do swedzenia i do przodu. Na druga warstwe
    kupilem Supermate, ktora stoi na strychu, jest cieplejsza i ponoc mniej
    pyli. Nie mam jakos na razie ochoty na ocieplenia.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2011-09-29 00:27:43
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > większej od rozstawu krokwi i tak je układać.
    > Czy z biegiem czasu nie powstaną szczeliny w miejscach styku tych odcinków

    Mnie też ten problem zawsze nurtował :-) Jak dasz sztywną wełnę i
    zasznurkujesz to nie zjedzie ale jest warunek żeby wełna była nieco grubsza
    niż krokwie, żeby ją troszkę ucisnąć sznurkami do membrany.

  • 8. Data: 2011-09-29 00:29:29
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message

    > Najgorsze za mną bo sufit ocieplony. Zostały skosy...
    > Ale nie było tak źle.

    czy przed ociepleniem sufitu okleiłeś ściany działowe styropianem? mam na
    myśli czy od poziomu listew przyściennych w górę? Czy ściany działowe ci
    wystają ponad wełnę i jak płytko są od góry?

  • 9. Data: 2011-09-29 12:04:05
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Mnie też ten problem zawsze nurtował :-) Jak dasz sztywną wełnę i
    > zasznurkujesz to nie zjedzie ale jest warunek żeby wełna była nieco
    > grubsza niż krokwie, żeby ją troszkę ucisnąć sznurkami do membrany.

    A teraz ja mam pytanie. Zostawiać dylatację od membrany czy nie? Są różne
    szkoły.

  • 10. Data: 2011-09-29 18:44:34
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 02:29, kiki pisze:

    > czy przed ociepleniem sufitu okleiłeś ściany działowe styropianem? mam
    > na myśli czy od poziomu listew przyściennych w górę? Czy ściany działowe
    > ci wystają ponad wełnę i jak płytko są od góry?

    No właśnie mam inną koncepcję.
    Ściany działowe dokończę po zrobieniu regipsów co spowoduje, że nie będą
    włazić w izolacje poddasza.

    --
    M.