eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania › Re: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
  • Data: 2018-10-25 20:25:27
    Temat: Re: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2018 o 12:35, quent pisze:
    > Są jakieś?
    > Pewnie zależy jakie elektronarzędzia.

    Zależy od tego, czy to zamknięty budynek, czy tylko zadaszony.
    Przez rok miałem w altanie szlifierkę stołową i skorodowała tak, jakby
    jej przybyło 20 lat. W nocy się wychładza i potem na zimnych elementach
    kondensuje się woda i korozja gotowa.
    Natomiast elektronarzędzia trzymane w nieogrzewanym ale szczelnie
    zamkniętym garażu wyglądają normalnie. Karchera przed zimą przepłukuje
    płynem do chłodnic i mróz mu nie straszny.
    No i przed użyciem narzędzie trzeba by zabrać na kilka godzin do
    ciepłego. Jeżeli chodzi o narzędzia akumulatorowe, to (nie sprawdzałem)
    podobno, jak akumulator jest naładowany, to mu mróz nie szkodzi.
    Jacek