eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania › Re: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
  • Data: 2018-10-25 13:46:14
    Temat: Re: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 października 2018 13:37:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Rozwiązanie o tyle ciekawe że można podłączyć dowolną myjke- kwestia odpowiednich
    przejściówek. i nie kombinujesz z podłączeniem odłączaniem myjki do wody i wnoszeniem
    i wynoszeniem jej z garażu.

    Swego czasu odziedziczyłem myjkę hds760
    https://www.olx.pl/oferta/uzywana-myjka-cisnieniowa-
    karcher-hds-760-myjki-info-pl-CID628-IDpVE39.html
    Była sprawna oprócz tego ze miała uszkodzony podgrzewacz od wody- znaczy
    przerdzewiały wymiennik. Ponieważ cała myjka to duży klamot a dodatkowo nowy
    wymiennik blisko tysiaka kosztował to sprzedałem ją za chyba 1500zł
    Różniej żałowałem bo trzeba było wmontować pompę, silnik i osprzęt(a jest to na
    osobnej płycie, nie za dozę i łatwe do demontażu), ustawić gdzieś w garażu na
    stałe(nawet na półce na ścianie i zrobić tak jak Adam. Miejsca by to zajmowało tyle
    co nic a pompa jakby nie patrzeć to z tych profesjonalnych.