  • 1. Data: 2018-10-25 12:35:04
    Temat: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
    Od: quent <x...@x...com>

    Są jakieś?
    Pewnie zależy jakie elektronarzędzia.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2018-10-25 12:47:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 12:35:05 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Są jakieś?
    > Pewnie zależy jakie elektronarzędzia.

    Ja elektronarzędzia takie jak wiertarka, szlifierka kątowa, stołowa, wiertarka
    stołowa, frezarka ręczna, pilarka i pewnie kilka innych jeszcze cały rok trzymam pod
    wiatą. Wiata ma ściany z 3 stron w środku półki i na półce te narzędzia.
    Bezpośrednio deszcz ani śnieg na nie nie pada ale mróz jak najbardziej. Póki co nie
    zauważyłem żeby coś złego się działo

  • 3. Data: 2018-10-25 12:55:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.10.2018 12:47, Kris wrote:

> [...]
    > Bezpośrednio deszcz ani śnieg na nie nie pada ale mróz jak najbardziej. Póki co nie

    OK ale np. sprężarka ma w baniaku zawsze trochę wody, wystarczy ją
    pewnie spuścić.
    A co z myjką ciśnieniową?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2018-10-25 13:01:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 12:55:33 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > OK ale np. sprężarka ma w baniaku zawsze trochę wody, wystarczy ją
    > pewnie spuścić.
    > A co z myjką ciśnieniową?
    Sprężarki nie mam ale tak sobie myśle ze skoro te trochę wody w baniaku to nic złego
    by mróz nie zrobił
    Co do myjki to trzymam w garażu bo tu bałbym się że resztki wody w mosiężnej pompie
    ją rozsadzą. Zresztą myjki nie raz i zima używam więc woda zostaje w wężach, pewnie i
    w pompie więc na mrozie nie zostawiam

  • 5. Data: 2018-10-25 13:02:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.10.2018 13:01, Kris wrote:

> [...]
    ją rozsadzą. Zresztą myjki nie raz i zima używam więc woda zostaje w wężach, pewnie i

    Jaką masz myjkę?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2018-10-25 13:11:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 13:02:14 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    pompie ją rozsadzą. Zresztą myjki nie raz i zima używam więc woda zostaje w wężach,
    pewnie i w pompie więc na mrozie nie zostawiam

    > Jaką masz myjkę?
    Wcześniej miałem przez kilka lat Lavor st160 bodajże a od ok roku mam stanley fatmax
    30
    I jeszcze taka dziwna sytuacja z ta myjka ze zamawiałem na allegro stanley fatmax 25
    za ok 1300zł.
    Przesyłka dotarła na drugi dzień, ze dwa tygodnie myjkę użytkowałem zanim
    zorientowałem się ze przysłali mi droższy model fatmax 30(wtedy cena ok 2tys była
    chyba)
    Napisałem do nich co i jak a oni odpisali że mam sobie tą fatmax 30 zostawić bo
    widocznie nie mieli na stanie 25 to wysłali 30;)

  • 7. Data: 2018-10-25 13:16:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.10.2018 13:11, Kris wrote:
    > stanley fatmax 30

    Ja mam właśnie lavor ale wk...a mnie, że wąż muszę rozwinąć cały z bębna
    jak chcę jej użyć.
    Szukam jakiegoś modelu, w którym będę mógł odwinąć sobie wygodnie tyle
    węża ile akurat potrzebuję.
    Czy ten fatmax tak ma?
    Kiedyś widziałem jakiś wysoki model karchera, który miał tę funkcję ale
    to było daaaawno

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2018-10-25 13:25:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 13:17:00 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    > węża ile akurat potrzebuję.
    > Czy ten fatmax tak ma?
    > Kiedyś widziałem jakiś wysoki model karchera, który miał tę funkcję ale

    Tak ten fatmax tak ma("Zintegrowany wąż ze zwijaczem
    Dodatkowo wąż jest na stałe podłączony do zwijacza, przez co nie musimy rozwijać i
    zwijać całego węża, aby rozpocząć mycie.")
    I właśnie to było głównym kryterium ze zdecydowałem się na fatmaxa bo zwijacz na wąż
    w lavorze to jakaś pomyłka. Żeby zwinąć trzeba było odpinać wąż od myjki przy
    rozwijaniu podpinać. Upierdliwe to było.
    Jedyne co w Stanleyu jest mniej wygodne od lavora to mocowanie lanc, planownicy itp
    W lavorze były szybko-złączki w Stanley trzeba odkręcić lancę zęby przykręcić drugą
    czy pianownicę. Robi się to ręcznie bez użycia narzędzi jednak mniej wygodne jak
    lavorowe szybkozłacza.

  • 9. Data: 2018-10-25 13:28:28
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.10.2018 13:25, Kris wrote:
    > ie to było głównym kryterium ze zdecydowałem się na fatmaxa bo zwijacz na wąż w
    lavorze to jakaś pomyłka. Żeby zwinąć trzeba było odpinać wąż od myjki przy rozwija

    Toż ja właśnie dostaję gorączki jak mam użyć tego lavora.
    Nie zmieniam póki co jednak bo koszt nowej nie mały a moja ciągle nie
    chce się zepsuć ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2018-10-25 13:37:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 13:28:29 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    >
    > Toż ja właśnie dostaję gorączki jak mam użyć tego lavora.
    > Nie zmieniam póki co jednak bo koszt nowej nie mały a moja ciągle nie
    Bodajże Adam Sz pisał że ma to ciekawie rozwiązane
    Myjka stoi na stałe w garażu a na ścianie ma dedykowany zwijacz z długim wężem
    I odwija sam wąż ile tam potrzebuje. Coś pisał ze 50 metrów ma węża jeśli dobrze
    zapamiętałem
    Odszukaj ten post albo Adam się odezwie
    Rozwiązanie o tyle ciekawe że można podłączyć dowolną myjke- kwestia odpowiednich
    przejściówek. i nie kombinujesz z podłączeniem odłączaniem myjki do wody i wnoszeniem
    i wynoszeniem jej z garażu.