  • 1. Data: 2018-10-25 00:05:55
    Temat: Dziś na Ibood: iRobot Roomba 896
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Może ktoś zainteresowany:

    http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/42621/15286
    3/odkurzacz-irobot-roomba-896-robot.html

    1500 zł - wygląda na całkiem dobrą cenę. Ceneo pokazuje od 2350 w górę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2018-10-25 00:29:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czysci piec razy lepiej od poprzedniego modelu. To ten poprzedni nie dosc ze jezdzil
    to chyba jeszcze jezdzac smiecil.

  • 3. Data: 2018-10-25 09:54:22
    Temat: Re: Dziś na Ibood: iRobot Roomba 896
    Od: Budyń <b...@g...com>

    dzwonili do mnie z telemarketingu ze robota sprzątającego wygrałem, i mam sie udac na
    spotkanie by go odebrać. Uprzejmie odmówiłem.

    b.

  • 4. Data: 2018-10-25 10:36:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 09:54:23 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > dzwonili do mnie z telemarketingu ze robota sprzątającego wygrałem,
    > i mam sie udac na spotkanie by go odebrać. Uprzejmie odmówiłem.

    Patrz pan co ten dobrobyt robi z ludźmi :]

    L.

  • 5. Data: 2018-10-25 12:06:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 25 Oct 2018 00:54:22 -0700 (PDT), Budyń

    > dzwonili do mnie z telemarketingu ze robota sprzątającego wygrałem, i mam
    > sie udac na spotkanie by go odebrać. Uprzejmie odmówiłem.

    Do mnie też dzwonili, tylko z jakimś tabletem. Też odmówiłem. A jaki był
    gość zdziwiooony, wręcz oburzoooony że odmawiam. Wychodzi na to że wszyscy
    chcą darmowe rzeczy.

    Swoją drogą parę dni temu była taka "promocja":
    https://www.smyk.com/concord-fotelik-samochodowy-ult
    imax-3-raven-black-0-18-kg.html
    szwagier się załapał, ja już nie zdążyłem. ;p

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2018-10-25 12:57:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 09:54:23 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > dzwonili do mnie z telemarketingu ze robota sprzątającego wygrałem, i mam sie udac
    na spotkanie by go odebrać. Uprzejmie odmówiłem.

    Ja takie telefony dostawałem ze dwa razy w miesiącu
    Nigdy nie odmawiałem prezentu tylko uprzejmie prosiłem zeby wysłali mi na adres który
    m wskaże.
    Nie chcieli się zgodzić, po jakimś czasie przestali dzwonić.