eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania › Re: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
  • Data: 2018-10-25 13:42:46
    Temat: Re: przechowywanie elektronarzędzi na mrozie - przeciwwskazania
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.10.2018 13:37, Kris wrote:
> [...]
    lavorze to jakaś pomyłka. Żeby zwinąć trzeba było odpinać wąż od myjki przy rozwija

    > Bodajże Adam Sz pisał że ma to ciekawie rozwiązane
    > Myjka stoi na stałe w garażu a na ścianie ma dedykowany zwijacz z długim wężem
    > I odwija sam wąż ile tam potrzebuje. Coś pisał ze 50 metrów ma węża jeśli dobrze
    zapamiętałem
    > Odszukaj ten post albo Adam się odezwie
    > Rozwiązanie o tyle ciekawe że można podłączyć dowolną myjke- kwestia odpowiednich
    przejściówek. i nie kombinujesz z podłączeniem odłączaniem myjki do wody i wnoszeniem
    i wynoszeniem jej z garażu.

    Pamiętam. Czytałem to kiedyś.
    Ja jednak nie mam garażu :-)
    Mam warsztat nieogrzewany więc u mnie to nie podejdzie.
    Kupię sobie kiedyś lepszą myjkę po prostu.
    Dodatkowo ten mój lavor jest trochę za słaby. Słabo myje kostkę brukową.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info