  • Data: 2011-05-10 22:16:08
    Temat: Re: przesunięcie płotu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "w-grafik" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e39cb6e6-e9b6-4e16-bb85-0572576b318d@34g2000pru
    .googlegroups.com...

    >Dzięki za wszystkie porady - ale w zasadzie dalej nie wiem co
    >zrobić :)

    Przeczytaj jeszcze raz co napisał m.in. Marek D.

    Poczytaj to:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Zasiedzenie-nieruc
    homosci-3_2_7_17.html

    >Wydaje mi się że chyba powinienem usunąć z "jego" ziemi stary płot i
    >wszystko to czego nie bedzie on tam chciał aby było ...

    Jeżeli okaże się, że to rzeczywiście jego kawałek ziemi, to będziesz musiał.

    >Sznurkiem się nie odgrodzę bo niestety sąsiad z familią to tacy
    >ludzie, że dla mojego i rodziny bezpieczeństwa powinienem postawić 3m
    >ogrodzenie pod prądem ale..... eh Wygląda na to że muszę zapłacić
    >za błąd geodety tyczącego działkę 17 lat temu

    Jesteś pewny, że nowy podział jest prawidłowy? Bo może chcesz płacić za błąd
    ostatniego geodety?

    Ja bym jednak udał się do prawnika, bo moim zdaniem sprawa nie jest jednak
    tak oczywista...