  • Data: 2010-12-21 12:05:53
    Temat: Re: przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kadar napisał:
    > Zapoznac sie warto picia nie ryzykowalbym. Jak do tej pory z mojego
    > rozpoznania jedynie oczyszczalnie mechaniczno-biologiczne zachowuja
    > jako takie parametry czystosci ale zdecydowanie woda nie nadaje sie do
    > spozycia. Nawet jesli ja sie przefiltruje i odkazi. technologia
    > kosmiczna raczej na ziemi sie nie sprtawdza.

    Dobre złoże biologiczne daje co najmniej ową drugą klasę czystości -
    przecież Wrocław ma praktycznie zamknięty obieg wody... Tyle że musi być
    odpowiednio mało obciążone łoże - trawy, krzaki, trzciny - żeby
    spokojnie, powoli i przez czas dłuższy natura miała czas rozprawić się z
    zanieczyszczeniami. Na dziesięciu arach zabudowanej płaskiej działki
    niemożliwe.

    --
    Darek