  • 1. Data: 2010-12-18 07:09:16
    Temat: przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Znajomy mi niemiecki przedsiębiorca wchodzi do Polski z jakimiś nowoczesnymi
    przydomowymi oczyszczalniami, które w sprzyjających warunkach ukształtowania
    terenu (spadek) nie potrzebują prądu i w ogóle prawie nie wymagaa obsługi i są
    super łatwe do przyłączania.
    Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie się podnieca, bo dużo jest takich
    na rynku w PL?

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 2. Data: 2010-12-18 10:35:48
    Temat: Re: przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-12-2010 o 08:09:16 andrzej <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > warunkach ukształtowania terenu (spadek) nie potrzebują prądu i w ogóle
    > prawie nie wymagaa obsługi i są super łatwe do przyłączania.
    Czyli nasz zwykłe z rozsączem, one też nie potrzeują produ a mały spadek
    jest
    potrzebny.

    > Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie się podnieca, bo dużo jest
    > takich na rynku w PL?
    Są, jak będzie miał dobre ceny to sprzeda, ale kokosów na tym nie zrobi.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2010-12-18 12:02:48
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    andrzej napisał(a):
> [...]
    > prawie nie wymagaa obsługi i są super łatwe do przyłączania.
    > Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie się podnieca, bo dużo jest

    Jak patrzę na te oferowane od lat w Polsce to też są super łatwe do
    podzłączenia - trzeba tylko wykopać stosowną ilość rowów, zasypać
    zbiornik i rury rozsączające, no i przede wszystkim "robić" do kibelka :-)
    Prądu to chyba też nie potrzebują.

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-12-18 18:54:24
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Wrzuc na grupe troche wiecej informacji bo to co napisales to moze
    oznaczac wszystko i nic.

    KADAR

  • 5. Data: 2010-12-19 08:40:41
    Temat: Re: przydomowe oczyszczalnie bez pradu?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Wrzuc na grupe troche wiecej informacji bo to co napisales to moze
    > oznaczac wszystko i nic.

    Tu mozna sciagnac informacje po:
    - niemiecku: http://www.clearfox.info/kunde.php
    - angielsku: http://www.clearfox.info/english/customer.php

  • 6. Data: 2010-12-19 13:51:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Moim zdaniem to zwykla oczyszczalnia mechaniczno-bilogiczna. Co do
    szczegolow to trzeba by dokladniej zapoznac sie z parametrami.
    Zasi;anie niezbedne.

    KADAR

  • 7. Data: 2010-12-20 09:28:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.12.2010 08:09, andrzej pisze:
> [...]
    > prawie nie wymagaa obsługi i są super łatwe do przyłączania.
    > Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie się podnieca, bo dużo jest

    Podnieca się. Normalny zbiornik osadowy + trawienie przez bakterie i
    rozsączanie po terenie.

    Tylko tak: do tego trzeba mieć odpowiednio duży i odpowiednio
    ukształtowany teren, jak będzie bardzo mokro to nie będzie miało jak
    rozsączać, a poza tym coraz więcej gmin zakazuje takich wynalazków.

  • 8. Data: 2010-12-20 09:54:08
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ien7k6$cl6$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ukształtowany teren, jak będzie bardzo mokro to nie będzie miało jak
    > rozsączać, a poza tym coraz więcej gmin zakazuje takich wynalazków.

    Rozumiem, że zakazują tylko te gminy, gdzie jest kanalizacja? :)

  • 9. Data: 2010-12-20 10:01:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 10:54, andrzej pisze:

    > Rozumiem, że zakazują tylko te gminy, gdzie jest kanalizacja? :)

    Póki co o ile mi wiadomo tak, aczkolwiek może zakazać taka i bez
    kanalizacji - i dopuścić tylko szczelne szamba.

  • 10. Data: 2010-12-20 10:51:46
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ien9gt$kbl$1@inews.gazeta.pl...

    > Póki co o ile mi wiadomo tak, aczkolwiek może zakazać taka i bez
    > kanalizacji - i dopuścić tylko szczelne szamba.

    Jeżeli na danym terenie sa nieodpowiednie warunki geologiczne lub inne
    przyczyny, np. ryzyko zakażenia wód lub ujęć wody to też nie dostanie zgody
    na taką oczyszczalnię biologiczną.

    Marek