  • Data: 2018-05-17 21:28:27
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2018 o 21:06, Lisciasty pisze:

    > 20 szeregowo to w szczycie prawie 700V, nie za wiele?

    z karty katalogowej tego inwertera wynika, że U DC Max to 800V
    mam tylko taką zagwozdkę, że optymalne napięcie to ok 580-600V, czyli
    15-16 paneli, a co z pozostałymi czterema ?

    mam jeszcze taki pomysł by zrobić dwa stringi a później je testować we
    wersji dwóch i jednego stringa łacząc je w szereg, dopiero wtedy moża
    ocenić która opcja jest lepsza.
    Z drugiej strony różnica rzędu 1% to mała chmurka na niebie i cały
    teoretyczny większy uzysk idzie w diabły