  • Data: 2018-05-18 14:21:36
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 18 May 2018 00:17:27 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Nie wiem czy jest sens brać trzysetki, są dość drogie ciągle,
    > może jakby dali 250 to by było lepiej?

    Cenne info, dzięki, sprawdzę. Aczkolwiek ja mam mało połaci, bo dach
    kopertowy (12m po szerszej krawędzi okapu) i do tego jeszcze kąt tylko 25
    st. także może stąd taka a nie inna propozycja. Drugą dostałem na blisko
    10kWp, wtedy już zajęte wszystkie połacie i cena 4,5k/kWp.

    > No i jak lubisz samemu dłubać to można się dogadać z firmą że
    > przyjadą na montaż falownika i oględziny (albo co tam wymyślisz)
    > a sprzęt wziąć na 8% i samemu postroić ;)

    Zdecydowanie wolę aby takie rzeczy firma zrobiła...

    --
    Pozdor
    Myjk