  • Data: 2018-05-18 21:44:42
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 maja 2018 20:54:53 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > No to tyle samo im wyszło -- tyle że od innej strony liczone. Minie
    > również tyle wychodzi.

    Panie no co pan. Ja wiem że nie jestem bystry ale nie do tego stopnia :]

    https://tinyurl.com/ybycke54

    strona 8

    > Bo tyle podają dostępne kalkulatory oparte o teorie przeznaczone dla
    > krain południowych.

    Ale są kwakulatory gdzie podajesz na mapie pozycję chałupy,
    a skoro jest wybór miejsca to i pewnie jakoś to kwakuluje :]

    > Przyjmuje się, że powyżej 50 stopnia szekokości
    > geograficznej teorie te nie sprawdzaja się. Należy bardziej płasko
    > -- a to ze względu na lepsze wykorzystanie długiego letniego dnia.

    Pewnie tak. Ale wtedy zima, wiosna i wczesne lato idą się paść.
    Nie wiem czy to taki dobry pomysł...

    L.