    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: recyrkulacja - przemy?lenia
    Date: Tue, 2 Jun 2009 11:29:42 +0200
    <gvhkc8$ov3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvhjsj$mi3$1@news.interia.pl>
    <gvhldp$rbl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvhl5p$o2b$1@news.interia.pl>
    <gvhmt4$1a4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvhmfe$plj$1@news.interia.pl>
    <gvi2uv$rc$2@nemesis.news.neostrada.pl> <gviqnq$4lh$1@news.interia.pl>
    <gvo3v3$19ia$1@news2.ipartners.pl>
    <gvo62r$n1m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gvo6hu$1al9$1@news2.ipartners.pl> <gvp3tu$nhq$1@news.interia.pl>

    > Otoz nie. Zakladasz, ze woda w zasobniku nigdy nie bedzie chlodniejsza jak
    > nastawa na mieszaczu. Cyrkulacja owszem zamknie sie w jej obwodzie pod
    > warunkiem wyzszej temp. wody w gornej czesci zasobnika od nastawionej
    > temperatury mieszacza. Jezeli woda bedzie chlodniejsza to wymuszasz w tym
    > rozwiazaniu cyrkulacje przez caly zasobnik, od dolu do gory i nici z
    > niezaburzania warstw.

    jesli w zasobniku jest chłodniejsza woda niz nastawa mieszacza,
    to trudno mówic w ogóle jakichkolwiek warstwach...

    > Cyrkulacja musi odbywac sie poprez krociec cyrkulacyjny.

    Wiesz, widziałem parę instalacji z cyrkulacją na wlot zimnej wody
    (brak dedykowanych króćców do cyrkulacji) i działają bardzo dobrze.
    Jedyna "cecha" jaka zaobserwowałem, to że ciepła woda nie kończy się nagle,
    ale od pewnego momentu powoli robi się coraz chłodniejsza.