  • Data: 2012-06-28 14:48:49
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jshinn$4ho$1@news.task.gda.pl...

    > widziałem i stosowałem jak ty jeszcze z gaciami w zębach latałeś :)
    > ta rura wbrew pozorom nie jest wynalazkiem z wczoraj...

    A to ja wiem doskonale że to stare ale w u nas nei bylo popularne. A swoją
    drogą to ty nie wiesz chyba ile ja mam lat :)

    > gwint musi mieć płaską szeroką powierzchnie, na zwykłych złączkach czy
    > nawet przedłużkach mosiężnych uszczelki lubią sie scinać i zwijać. Te
    > końcówki lutowane mają szeroką bazę dla uszczelki i można je przykręcać
    > nawet do stalowego nypla 3/4.

    Ale za to montaż prosty jak składanie cepa. To że czasem się uszczelka
    podwinie to jest cena za prostotę ale w czym problem popuścić kluczem i
    ponowie dokręcić albo założyć inną uszczelkę? Potrzebjesz raptem tylko
    klucza lub dwóch. Uszczelki najlepiej silikonowe.

    Marek