  • Data: 2018-07-21 01:27:07
    Temat: Re: remont: osprzet 3 pytania
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Majka pisze tak:

    > 2. Gniazdka:
    > Czy muszę lub warto (albo: czy muszę i warto) kupować gniazda z
    > uziemieniem (bolcem)? Miejsce instalacji: pokoje/salon, planowana
    > wymiana 8 szt. Żadnej wody/wilgoci. Używane są (od: najczęściej)
    > do lampek, tv, laptopa, rzadko odkurzacz, bardzo rzadko żelazko.

    Już w 2003r były wszędzie w nowych mieszkaniach gniazdka i lampy z
    ochronnym. Jak jest modernizacja i wymiana kabli na 3 przewodowe to
    czemu nie skorzystać i podłączyć ochronny. Jeśli stare kable 2
    pzewodowe to ja mam mięszane uczucia co do podłączania ochronnych.

    Jeśli bolce bardzo gryzą w oko to kup sobie niemieckie gniazdka :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.