  • Data: 2018-07-16 09:41:54
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2018 22:13, Majka pisze:

    > Nie chcę i nie muszę wpuszczać w ścianę żadnych kanałów na kable. Po drugiej
    stronie jest pomieszczenie techniczne /należące do mnie/, z którego wejdą kable. Więc
    bez kanałów kablowych i prowadzenia prądu pionowo czy poziomo w ścianie. Wchodzę z
    nimi z drugiej strony.
    > Ponawiam pytanie:
    > czy wystarczy jedno gniazdko z prądem i kabel antenowy?
    > Czy muszę pamiętać o czymś jeszcze?

    W opisanym stanie rzeczy najlepszym rozwiązaniem będzie otwór
    w ścianie - za telewizorem, do pomieszczenia technicznego,
    gdzie umieścisz wszystkie gniazdka i skąd puścisz wszystkie
    kable. Bardzo wygodna sytuacja jeśli chodzi o estetykę
    salonu. Otwór musi być takiej średnicy, by przeszła przez
    niego swobodnie przede wszystkim wtyczka do prądu.
    Standardowa wtyczka osiowa ma średnicę 37 mm, a wtyczka
    kątowa (najczęściej spotykana w sprzęcie RTV) potrzebuje
    otworu o średnicy co najmniej 53 mm.