  • Data: 2018-07-16 09:52:55
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 16 Jul 2018 09:41:43 +0200, quent

    > Zajebisty wynalazek!
    > Oszczędza miejsce na blacie biurka.
    > Tyle, że szuflada musi być odpowiednio szeroka :-)

    Yhy, a potem pytania na forach wszelakich z serii "dlaczego boli mnie
    kręgosłup po 2h pracy przy kompie" oraz "dlaczego w nadgarstkach rosną
    potworniaki". Szuflada i nadstawka to najgorsze co może spotkać osobę
    siedzącą przy komputerze, jeszcze przed niewygodnym krzesłem. Podobnie jak
    z górną krawędzią TV położoną wyżej niż głowa stojącego człowieka. Dlatego
    z niedowierzaniem patrzę na wszelakie programy ameryhańskie gdzie montują
    TV pod sufitem i to jeszcze zazwyczaj nad kominkiem. Może tam TV nie
    oglądają?

    --
    Pozdor
    Myjk