  • Data: 2018-07-16 23:33:52
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-16 o 16:46, Kżyho pisze:
> [...]
    o-szalenstwa-ile-bys-wytrzymal-6034894856275073a

    > Mówimy o ciszy, a nie laboratoryjnej głuchej ciszy. A ta jest
    > zbawienna dla nas.

    Ale mówimy też o włączonym telewizorze, który sobie gra, a nie wytwarza
    hałas na poziomie startującego odrzutowca.
    Niczego nie mam zamiaru "wklepywać", bo wiem co to jest hałas i jakie
    niesie skutki.
    Twoja wypowiedź śmierdzi demagogią, a ja posłużyłem się tylko tak jak Ty
    pokręconą i mocno przesadzoną merytoryką.