  • Data: 2019-07-07 16:11:15
    Temat: Re: roczny raport z pracy PV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-07 o 15:26, Uzytkownik pisze:

    > Jaki masz okres rozliczania?
    >
    > Problem polega na tym, że ustawa pozostawia wiele furtek zakładom
    > energetycznym.
    >
    > Jedni ludzie są rozliczani w okresach rozliczeniowych 1, 2 lub 6
    > miesięcznych i tylko w tych okresach mogą wykorzystać wyprodukowaną
    > przez siebie energię, która się nie kumuluje i nie przechodzi na kolejne
    > okresy rozliczeniowe. U nas natomiast lecą w chuja tak, że niezależnie
    > od okresu rozliczeniowego, można zgromadzoną energię wykorzystać tylko
    > do końca grudnia danego roku. Znam takie przypadki. Ludzie czują się
> [...]
    Jak zwykle jedna baba drugiej babie powiedziała a użyszkodnik powtarza bajki
    art 4 podp 5
    "5. Rozliczeniu podlega energia elektryczna wprowadzona do sieci nie
    wcześniej
    niż na 365 dni przed dniem dokonania odczytu rozliczeniowego w bieżącym
    okresie
    rozliczeniowym. Jako datę wprowadzenia energii elektrycznej do
    sieci w danym
    okresie rozliczeniowym przyjmuje się datę odczytu rozliczeniowego,
    na podstawie
    którego określana jest ilość energii elektrycznej wprowadzonej w
    całym okresie
    rozliczeniowym."
    Dla prosumenta jak się ma krótsze okresy trzeba przejść na pełny roczny.

    I przestań pierdolić głupoty o rozliczeniach.

    --
    Janusz