    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Date: Sun, 22 Aug 2010 11:03:49 +0200

    Dnia 21-08-2010 o 22:23:21 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    Bo teraz rury potaniały, jak ja robiłem to vawin kosztował prawie 5zł
    a teraz poniżej 2,5 można kupić, jak pamietam ja płaciłem po 2zł z
    groszami.

    > no wiesz jak ktoś buduje rezydencję karingtonów to musi każdy grosz
    > oszczędzać.
    A ty co kurnik budowałeś że nie musiałeś oszczędzać?
    Nie widziałem różnicy pomiędzy kisanem i chińczykiem, dlatego kupiłem
    sporo tańszą
    i działa.

    --
    Pozdr