  • Data: 2010-08-23 07:41:25
    Temat: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vht1e0gh1cvm6g@linux-rj.dom...

    >Ta a za rozrypaną posadzkę zapłacili?

    Wydaje mi sie, ze od tego jest ubezpieczenie.
    Mojemu koledze pekl wezyk do baterii w nocy jak nikogo nie bylo w domu.
    Ulozony byl parkiet, postawione jakies tam meble i wszystko jak po powodzi.
    Przyjeczhala firma ubezpieczeniowa z ramienia producenta wezyka. Dalej
    sprawy nie znam, ale lapali sie za glowe widzac straty.

    Pozdro.. TK