  • Data: 2023-05-17 23:32:42
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 17 maja 2023 o 22:37:16 UTC+2 nadir napisał(a):
    > Jesteś przeciwnikiem mięsa w ogóle czy tylko tego na kebaby?
    Raczej jestem przeciwnikiem zakłamanych skurwysynów. A co do jedzenia mięsa. Jeszcze
    całkowicie nie ograniczyłem jedzenia mięsa ale za każdym razem jak je kupuje to wiem
    że źle robię bo wytworzenie tego co kupuję wiązało się z krzywda zwierząt. Poza tym
    kiedyś nie wiedziałem ile może być zamienników mięsa. Robię na przykład gulasz z
    płatów sojowych. Albo różne smarowidła do chleba z czerwonej soczewicy i warzyw
    różnych. Puszkowe pasztety przy nich wysiadaja. Wydaje mi się że w przeciągu pięciu
    lat ograniczyłem jedzenie mięsa o 25 a może i 30%. Mam kogoś w USA. Tam w sprzedaży
    jest już mięso z klonowania. Mówi ten ktoś że jest jeszcze droższe od takiego z
    żywych zwierząt ale smak, konsystencja itp są już na bardzo wysokim poziomie. Mielone
    zrobione z tego mięsa w niczym się nie różnią od mielonych z żywej świnki. W Polsce
    ponoć jest już fabryka w której mają robić mięso z klonowania. Czeka na zgodę na
    sprzedaż. Tak było napisane w jakimś artykule na onanecie. Masz psa albo kota?