  • 11. Data: 2011-04-06 22:09:07
    Temat: Re: silka czy ytong w ścianie 2W
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4d9ca6cd$1@news.home.net.pl...

    > A jakby tylko dolną warstwę zrobić z bk aby izolować mostek w dół a resztę
    > zsilikatów?

    Przegadaj z kierbudem, pomysl wg. mnie jest dobry. Na dol mozna dac
    cieplejszy Ytong i nie ocieplac fundamentow.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2011-04-07 05:07:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:
    > Beton komórkowy, tak jak budyń ci poradział, postawisz ścianki
    > działowe na wylewce

    bardzo głupia rada, tak to można robić lekkie ścianki z GK a nie z
    materiałów ciężkich

  • 13. Data: 2011-04-07 07:08:07
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > bardzo głupia rada, tak to można robić lekkie ścianki z GK a nie z
    > materiałów ciężkich

    Głupio bedzie jak zda sie tylko na grupe :-) Oczywiscie ze całosc musi ogarnąć
    projektant z konstruktorem. Ja tylko wskazuje pewne drogi ucieczki ciepła które
    wszyscy mają w dupie (albo o nich nie wiedzą) a potem palą drewnem bo na gaz nie
    wystarczy.

    b.

  • 14. Data: 2011-04-07 07:31:11
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-04-2011 o 07:07:49 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > bardzo głupia rada, tak to można robić lekkie ścianki z GK a nie z
    > materiałów ciężkich
    8cm to nie jest ciężka ścianka, ale faktycznie jak ociepli fundament to
    lepiej posadowić ścianki na stropie niż wylewce.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2011-04-07 08:41:46
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 09:08:07 +0200, Budyń napisał(a):

> [...]
    > ucieczki ciepła które wszyscy mają w dupie (albo o nich nie wiedzą) a
    > potem palą drewnem bo na gaz nie wystarczy.

    Jakoś specjalnie dużo tego ciepła tam nie ucieka. Kiedyś sobie policzę
    dokładnie :-)

    --
    ŁC
    Szanuj swój pojazd i miej do niego respekt, szczególnie jeżeli posiada

  • 16. Data: 2011-04-07 10:04:43
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    > Jakoś specjalnie dużo tego ciepła tam nie ucieka. Kiedyś sobie policzę
    > dokładnie :-)

    co to znaczy duzo :-) Jak ktos ma nieocieplony budynek to bedzie 1%, a w
    energooszczednym gdzie wyeliminowano inne mostki i straty procentowo znacznie więcej.
    Ale policz :-) Szcuję z u mnie przez sciany wewnętrzne w dół uciekałoby 270W dla
    sciany z silki lub 50W dla betonu komórkowego -non stop 24h przez cały sezon
    grzewczy.

    b.