  • Data: 2017-05-03 02:02:45
    Temat: Re: skutecznosc t-racera karcher
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie to kolo wentla lata. Wkurwia mnie podejscie idiotow chcacych zeby udowadniac ze
    sie nie jest wielbladem. Mozna poprosic o wytlumaczenie czegos. Jesli tlumaczenie
    bedzie mijajace sie z prawda mozna sie przypierdolic. Ale trzeba znac ta prawde a nie
    zadac od tego do ktorego sie przypiedala podania jakiegos stanu faktycznego. Kazde
    klamstwo jest prawda dokad druga strona nie udowodni ze jest inaczej.