  • 1. Data: 2015-08-18 07:42:45
    Temat: smierdadze pojemniki na odpady - jak sie pozbyc zapachu
    Od: olek <o...@w...pl>

    jak sie pozbyc smierdzacego zapachu z pojemnikow na smieci ?? teraz byly
    upaly a smieci wywoza raz na miesiac, nawet jak oproznili pojemnik i jak
    go otworze to smierdzi ze sie nie da wytrzymac, narazie zostawilem
    otwarty, moze sie przewietrzy

  • 2. Data: 2015-08-18 08:02:58
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-18 o 07:42, olek pisze:
> [...]
    > upaly a smieci wywoza raz na miesiac, nawet jak oproznili pojemnik i jak
    > go otworze to smierdzi ze sie nie da wytrzymac, narazie zostawilem
    https://www.google.pl/search?q=domestos&espv=2&biw=1
    280&bih=675&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCw
    QsARqFQoTCLu2v8f6sccCFUkFLAodH7oALQ

  • 3. Data: 2015-08-18 08:05:32
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 18.08.2015 o 07:42, olek pisze:
> [...]
    > upaly a smieci wywoza raz na miesiac, nawet jak oproznili pojemnik i jak
    > go otworze to smierdzi ze sie nie da wytrzymac, narazie zostawilem

    Ostatnio miałem ten sam problem. Nawet po wypłukaniu kosza wodą, nie
    wiele to pomogło (zaraz po tym jak odebrali mi śmieci). Wlałem do kosza
    tak z kilka cm wody (10-15cm) i trochę domestosu. Po godzinie ponownie
    wypłukałem kosz i zostawiłem otwarty do końca tak, aby wysechł. Problem
    przeważnie tkwi na dnie kosza, gdzie stoi woda z wyrzuconej żywności i
    żyją sobie larwy.

    Obecnie śmierdzi jak zawsze ;-). Już nie ma takiego uderzenia przy
    otwarciu kosza, że zrywało na wymioty.

    Nie mam myjki ciśnieniowej, może nie trzeba by było używać chemii.

    Pozdrawiam.
    --
    GreDi

  • 4. Data: 2015-08-18 08:06:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-18 07:42, olek wrote:
> [...]
    > upaly a smieci wywoza raz na miesiac, nawet jak oproznili pojemnik i jak
    > go otworze to smierdzi ze sie nie da wytrzymac, narazie zostawilem

    W marketach budowlanych są środki do neutralizowania tego typu zapachów.
    Niestety nie sprawdzałem skuteczności.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2015-08-18 12:08:14
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 08:05:41 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

> [...]
    > żyją sobie larwy.
    >
    > Obecnie śmierdzi jak zawsze ;-). Już nie ma takiego uderzenia przy

    Bo nie trzeba było śmieci wyrzucać. Czysty i pusty kosz nie śmierdzi.
    Sorry, takie mamy śmieci.
    Jedyne sensowne rozwiązanie to trzymać kosz w miejscu w którym nie przeszkadza jego
    fetor, oraz myć jak jest ponad przeciętny.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2015-08-19 20:52:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.08.2015 o 08:05, GreDi pisze:

> [...]
    > otwarciu kosza, że zrywało na wymioty.
    >
    > Nie mam myjki ciśnieniowej, może nie trzeba by było używać chemii.

    jako chemia polecam dimera. jak go dasz 1:1 i wlejesz do kosza to możesz
    odbarwić plastik na biało. nie wierzę że takie coś jakiś syf wytrzyma.

    ToMasz