  • Data: 2013-03-28 20:50:38
    Temat: Re: solarnicy
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek N. napisał(a):
    > Wierze, wierze. Tylko widzisz, jak podłoga w około golenia Boeinga
    > obniży się o 0.5mm, to wiesz jakich ten samolot może doznać
    > uszkodzeń?.... żadnych!
    > Popatrz teraz na mój przypadek. 0.5mm powoduje, że frezarka zostanie
    > uszkodzona w ciągu... miesiąca?

    A ja tak sobie czytam od dłuższego czasu, czytam Twoje Irku wypowiedzi i
    popadam w coraz to większe zdumienie...
    Czytam o hali dużej i nowoczesnej, o kilkudziesięciotonowych maszynach
    do obróbki skrawaniem - teraz znów o frezarce - i nie mogę wyjść z
    podziwu, że ty planujesz dać w całej hali jednolitą (no... podzieloną
    dylatacjami) posadzkę.
    Jak sobie przypomne różne hale warsztatów/maszyn, to każda maszyna stała
    na oddzielnym fundamencie. I dopiero dookoła tych fundamentów była
    wylana (w miarę jednolita i ciągła) wylewka/posadzka.
    Nawet coś tam pamiętam z jakiejś instrukcji (normy branżowej) o wymogach
    dotyczących fundamentów do posadowienia maszyn/obrabiarek.

    Czy ty jesteś pewien, że wiesz co robisz?
    --
    zbigi