  • Data: 2017-03-30 21:06:39
    Temat: Re: spadek dachu czy to odpowiedni spadek
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 marca 2017 20:43:38 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    dwa wąsy obejmujące każdą krokwę po bokach byłyby lepsze, ale mleko już się wylało.
    jest nadzieja, że w tym miejscu żadnej wichury przez najbliższe sto lat nie będzie,
    ale jak się pomylą?Ja bym radził dać.
    schło, może ustawić tak że będzie dół.I nagle może się zdarzyć, że zamiast spadku
    będzie dołek.Nieduży, ale wystarczający, że dach przeciekał.I co zrobisz? Nic nie
    zrobić, bo nie będziesz miał dostępu.
    z pól metra.A co!Ale okap się zmniejszy!A strop sobie chwilowo darował.Choćby za pół
    roku, gdy trochę belki podeschną.Bo do całkowitego wyschnięcia, to jeszcze
    rok...Przecież można zrobić to tak, żeby całe drewno było jedną konstrukcją.
    kapać woda.Dlatego strop sie przydaje.

    > Zamiast dzielnie walczyć z problemami spowodowanymi beznadziejnej
    > jakości POLSKIM DREWNEM najlepiej jest kupić porządne drewno

    fobie masz? polskie drewno rosło na poziomych drzewach? chcesz kupic dobre drewno to
    placisz jak za dobre drewno, niezależnie skąd pochodzi.
    A ze na taki daszek nie potrzeba niczego lepszego wiec kupujesz znacznie tansze.

    b.