  • Data: 2016-10-25 07:19:22
    Temat: Re: spółdzielnia
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-24 o 23:59, PiteR pisze:

    > Czyli reasumując i wczuwając się w punkt widzenia obcokrajowca króla
    > relaksu (show me the way to the next whisky bar), którego całym
    > dobytkiem jest smartfon ze spisem lasek.
    >
    > Można powiedzieć, że budynki w których dotąd mieszkał stały bo stały a
    > landlord dopiero pod lufą karabinu dokonywał remontu a u nas w PL się
    > bloki dopieszcza bo tak chcemy i się godzimy na to ale to kosztuje.
    >
    > A komu to nie pasi to sobie idzie do własnego domku i odkłada na remont
    > albo i nie? ;)

    Wszystko zależy sąd jest ten obcokrajowiec.

    Jeżeli z Ukrainy czy Rumunii i mieszka w porzuconych, posowieckich
    blokach to może nic kompletnie nie płacić za mieszkanie, ale jeżeli jest
    z kraju zachodniego to niech nie pierd..... głupot, bo tam wynajem
    mieszkań jest kilka krotnie droższy niż w Polsce.