  • Data: 2014-08-20 08:20:38
    Temat: Re: stara drewniana podłoga - jakie opcje?
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2014 23:25, Maciek pisze:
    > Dnia Tue, 19 Aug 2014 22:53:49 +0200, Tomasz napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Jesli po tymi plytami do zerwania masz deski, to mozesz nabic na nich po
    > prostu podloge z litej dechy.

    nie chcę. W moim mieszkaniu mam takie dechy. Po latach każda jest
    wypukła, a między dechami szpary. Strop/sufit ma prawie zerową izolacje
    akustyczną i termiczną. Tak więc na takie dechy położyłem grubą
    wykładzinę dywanową. od góry było widać kształt każdej deski - jak fale.
    po kilku latach jak zdjąłem wykładzinę, od spodu było widać brudne
    cieńkie pasy - czyli z podłogi "dmucha", chyba przy każdym cięższym
    kroku. W grę wchodziło oczywiście cyklinowanie desek i uszczelnianie
    powierzchni międzydeskowych, ale tanie to nie jest a nie poprawia
    izolacyjności. Więc dałem panele o których wspomniałem w pierwszym
    liście....

    ToMasz