  • Data: 2014-08-21 13:07:12
    Temat: Re: stara drewniana podłoga - jakie opcje?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1rtmv4z96uhag.1afjmzmxritvb$.dlg@40tude
    .net...

    > No to ja mialem chyba pecha. Wiekszosc desek wymagala dobicia, a ze
    > robilem
    > sam, to trzeba bylo wymyslac patenty.

    Samemu to zawsze jest gorzej.

    > Deski sosonowe calowe byly tak
    > popaczone, ze po dociagnieciu gwozdz przybijany przez pioro ich nie
    > trzymal. Skonczylo sie na wkretach od gory i szpachlowaniu.

    Jak ja kupowałem to deski były fabrycznie związywane gęsto plastikowymi
    zgrzewanymi taśmami nie było szans by któraś z nich się wypaczyła - po
    prostu nie miała gdzie.

    > A na dodatek wyobraz sobie co sie dzieje, jak deske trzeba skrocic -
    > tniesz
    > pod katem prostym, a po dociagnieciu on juz prosty nie jest...

    Ale tnę tylko od strony ściany. W środku są tylko oryginalne krawędzie, a
    czy od ściany będzie 2mm czy 5mm luzu to nie ma znaczenia - listwa to
    przykryje.

    Ja mam bardzo dobre wspomnienia z samodzielnym montażem podłóg z desek. A w
    nowym domu nie mam ich tylko dlatego że się bardzo szybko niszczą - są mało
    dziecio-odporne :-)

    Pozdrawiam
    Ergie