  • 11. Data: 2012-10-01 08:23:48
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.09.2012 20:16, Kris pisze:

    > E tam. deski wolnoopadające były niedawno w lidlu w cenie ok 50 zł. Kupiłem mamie
    taką i jest ok.
    > co do stelaży/zestawów - ja mama jakieś Koło(chyba model delfin) w 2008 kosztowały
    poniżej 500 zł za komplet(stelaż spłuczka przycisk muszla deska)w cenie poniżej 500zł
    i do dzisiaj zero problemów.

    A to nie Ty czasem pisałeś kiedyś że się boisz tych wiszących...

  • 12. Data: 2012-10-01 08:31:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 08:23:48 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    > A to nie Ty czasem pisałeś kiedyś że się boisz tych wiszących...

    Czy sie boje? Nie wiem sam. Ważę ponad 130kg, użytkuje już ponad 4 lata jak na razie
    jest ok.
    Chyba Jackare kiedyś tu pisał ze zna przypadki ze muszla się urwała

  • 13. Data: 2012-10-01 09:35:20
    Od: "mihal" <e...@w...pl>

    > Czy warto inwestować w drogie stelaże podtynkowe (Geberit, TeCe)?
    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    > kupić coś z wyższej półki.
    >
    > A może możecie polecić jakiś niedrogi, ale solidny zestaw. Nie chodzi tu o
    > estetykę, tylko o trwałość. Nie chciałbym rozbierać zabudowy po dwóch
    > latach, bo się spłuczka zepsuła.
    >
    > Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem z
    > miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z
    > jakością?

    To ja napisze ciekawsotkę, że Stelaż Sanit i miska Roca GAP chyba sie nie
    lubią. Zaraz po zamontowaniu obydwie sztuki przeciekają. Monter , mówi ze
    jakies uszczelki trzeba wymienić.

    pozdr.
    mihal

  • 14. Data: 2012-10-01 09:53:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Czy warto inwestować w drogie stelaże podtynkowe (Geberit, TeCe)?
    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    > kupić coś z wyższej półki.

    Kupowałem dwa Geberity do zabudowy ciężkiej (w najdroższej wersji "super" z
    wszystkimi dodatkami) i znalazłem ofertę poniżej 500zł za sztukę. Oczywiście
    w lokalnych hurtowniach chcieli 700-800. Geberit nie jest drogi trzeba tylko
    poszukać.

    > A może możecie polecić jakiś niedrogi, ale solidny zestaw. Nie chodzi tu o
    > estetykę, tylko o trwałość. Nie chciałbym rozbierać zabudowy po dwóch
    > latach, bo się spłuczka zepsuła.

    Tylko Geberit. Zauważ że większość hoteli i budynków użyteczności publicznej
    ma Geberity - a to właśnie dlatego, że są "wieczne" w takich budynkach nikt
    nie będzie co kilka lat naprawiał spłuczek.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2012-10-01 11:19:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-01 09:53, Ergie pisze:

> [...]
    > publicznej ma Geberity - a to właśnie dlatego, że są "wieczne" w takich
    > budynkach nikt nie będzie co kilka lat naprawiał spłuczek.

    Ja właśnie zaobserwowałem że prawie wszędzie jest grohe (Biłystok).
    Pewnie zależy od lokalnego wykonawcy co włożą.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2012-10-01 11:36:37
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu>

> [...]
    > z wszystkimi dodatkami) i znalazłem ofertę poniżej 500zł za sztukę.
    > Oczywiście w lokalnych hurtowniach chcieli 700-800. Geberit nie jest drogi

    No chyba się nie zgodzę.
    Kupiłem Koło w promocji komplet za 550 zł.
    Geberit za 700 to miał kawałek prostokąta stalowego do zamontowania kibla.
    Poza tym wszystko trzeba dokupić, łącznie wyszło ok 1600 !!!
    Jest tani???
    Może i dobry tu nie zaprzeczę ale daleko mu do taniości, a nawet
    niedrogości.

    Rafał

  • 17. Data: 2012-10-01 12:19:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Jest tani???
    > Może i dobry tu nie zaprzeczę ale daleko mu do taniości, a nawet

    Toż ja piszę o zestawie który miał wszystkie dodatki: zaworek, przedłużki do
    rurek (wody i kanalizy), mata pomiędzy kibel a ścianę, kołki rozporowe,
    pręty gwintowane do montażu muszli, zaślepka do rur i przycisku na czas
    tynkowania. Nie wiem, czy czegoś nie pominąłem.

    To był najbardziej kompletny zestaw Geberita. Nie to co Basic sprzedawany w
    supermarketach, ani tańsze zestawy które nie maja wszystkich elementów
    montażowych.

    Nie wiem, gdzie są takie absurdalne ceny, ale potrafię je sobie wyobrazić,
    skoro mi w hurtowni, gdzie mam zniżkę) proponowali 700-800 :-)

    Po prostu trzeba szukać, gdzie jest taniej. Różnice są spore więc ocenianie
    taniości albo drogości na podstawie cen w najbliższym sklepie jest IMO bez
    sensu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2012-10-01 12:19:55
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    wolim wrote:

    > Czy warto inwestować w drogie stelaże podtynkowe (Geberit, TeCe)?

    I tak i nie. Tzn. warto w markowe, ale nie warto w *drogie*
    -- je taki sam stelaż Geberit, za jaki w Armaluksie chcieli
    1300 kupiłem za mniej niż 700 na Allegro. :-)

    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    > kupić coś z wyższej półki.

    Jak wyżej: z wyższej i w necie.

    > Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem
    > z miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z
    > jakością?

    Ja bym się bał...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 19. Data: 2012-10-01 12:22:37
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Wyderski wrote:

    > Jak wyżej: z wyższej i w necie.

    Psze bardzo:

    http://allegro.pl/stelaz-geberit-duofix-up320-111-32
    0-00-5-od-reki-i2641386747.html

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2012-10-01 12:24:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 12:19:18 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > To był najbardziej kompletny zestaw Geberita.
    Znaczy stelarz, muszla, deska, przycisk?