  • 41. Data: 2014-10-17 04:11:42
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: f...@g...com

    W dniu niedziela, 30 września 2012 13:59:31 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
    > Witam.
    >

    > Czy warto inwestować w drogie stelaże podtynkowe (Geberit, TeCe)?
    >
    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    >
    > kupić coś z wyższej półki.
    >

    > A może możecie polecić jakiś niedrogi, ale solidny zestaw. Nie chodzi tu
    >
    > o estetykę, tylko o trwałość. Nie chciałbym rozbierać zabudowy po dwóch
    >
    > latach, bo się spłuczka zepsuła.
    >

    > Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem
    >
    > z miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z
    >
    > jakością?

> [...]
    Wlasnie dokonalem przelewu za GEBERIT DUOFIX DUOFRESH (MODEL Z ODCIAGIEM i
    przyłaczem do sluchawki myjacej, ktorą mozna dokupic w dowolnym czasie albo w ogole
    jak brak kasy. ZAPLACILEM 745zl za GEBERIT Duofix 111.370.00.5 + KPL. WSPORNIKÓW +
    MATA !!!! Ojciec pare lat temu kupil całosc, jak to mowi "ja prosze ciebie cztery
    stowki dalem'' i po chwili dodaje...''Kur..nawet nie wiedzielismy ze cieknie, dopoki
    sasiadka nie zeszla do swojej piwnicy,kompletnie zalanej... a wez kur.. znajdz sklep
    z uszczelka do tej chinszczyzny, heh zapomnij!!!! Chlopaki na dole (na kopalni) mi
    dorabiali i odrazu 5 redukcji bo chinska srednica rur... Teraz jak chcialem sie
    doradzic, to do tej pory powtarza ''Łuki, GEBERIT TYLKO GEBERIT!!!PAMIETAJ ZADNEJ
    CHINSZCZYZNY!!! ''