    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 12 Jun 2015 07:31:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: strych bez podłogi
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 12 czerwca 2015 10:36:19 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Bardzo słuszna uwaga.
    >
    > Dodam tylko w temacie grupy - warto szczególnie pilnować aktów notarialnych.
    > Były przypadku sprzedaży domu wraz z nieświadomym właścicielem :-)

    a ja sobie mysle ze warto szczegolnie pilnowac wladzy ustawodawczej - niby dlaczego
    gdy oszust oszuka bank to bank swoja strate ciagnie od niewinnego człowieka?
    Oj natychmiast by sie ukrócilo bankowe eldorado gdyby oszukany bank musial sam
    pokrywac straty. Ukróciło to znaczy - skonczylyby sie kredyty udzielane na dziwne
    papiery, bez obecnosci zainteresowaego itp.
    A teraz to idzie do kowalskiego, mowi - ktos na pana wzial kredyt - płac pan.
    Banksterow nalezy pogonic.

    b.

    b.