  • Data: 2009-04-10 15:51:32
    Temat: Re: studnia abisyńska
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:grnmfh$mb3$1@news.onet.pl...

    >A robiłeś jakieś badania gruntu?

    U mnie woda w całej okolicy jest wszędzie (w tym gruntowa na 1,5-2m) i
    wszędzie się do niczego nie nadaje*, więc nie zawracałem sobie głowy. Ta
    studnia u mnie tak czy tak na potrzeby budowy, do podlewania ogródka i jako
    rezerwa na ciężkie czasy ma być, do zasilania domu będzie wodociąg.

    * - znaczy owszem, nadaje się: można ją tak jak leci ze studni pakować do
    butelek i odstawiać na kilka godzin, aż się minerały wytrącą, wtedy woda
    takiego pięknego kolorku dostaje, że spokojnie jako jakaś kolejna
    SpecialCola może być sprzedawana :-)

    J.