  • Data: 2012-07-20 08:30:21
    Temat: Re: styropian na placki a na ramkę
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:ju95ch$8ta$1@inews.gazeta.pl...
    > Wsędzie przy oknach pęknie. Będzie szpara grubości żyletki
    > Po sumarycznym obwodzie okien wszędzie będzie wiało. Jaki masz materiał na
    > ściany ?

    W którym dokładnie miejscu pęknie? Przy łączeniu styropian - okno?

    Nie wiem czemu miałoby pęknąć, ale zapewne masz rację. Nawet jeśli przy
    samym oknie pęknie, to przecież głębiej jest nawalone pianki i żadne
    powietrze się nie dostanie.

    Mam ramki i drugi raz też kazałbym robić na ramki, ale moim zdaniem przy
    rozsądnym wykonaniu, metoda na placki nie jest jakąś wielką fuszerką.

    Ja mam beton komórkowy.