  • Data: 2012-08-03 21:59:38
    Temat: Re: szczelność instalacji wodno - kanalizacyjnej
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz załóżmy że gwint korka nie utrzyma - przy próbie
    > wodnej korek wypadnie pod miejscem wkręcenia, wycieknie trochę wody i
    > instalacja się odpręży. Przy próbie powietrznej korek wybije dziurę w
    > przeciwległej ścianie i lepiej żeby to zrobił zamiast wybić dziurę w
    > zdziwionym hydrauliku albo inwestorze...

    Darek, ale aby tak zrobić, trzeba by tylko powietrzem nabić, inaczej
    bezwładność płynu spapra efekt. No i przydało by się, aby ten korek choć
    trochę chciał w rurze siedzieć, inaczej gotów tylko odskoczyć na bok,
    czyli nuuudy (poza spłoszonymi kocurami o obrębie 1km) ;)
    Ale fakt, masz rację, tak może się zdarzyć.

    Swoją drogą nieźle uszy bolą, jak ze zbiornika (500l) "wystrzeli nagle
    otwór 1/2" ", pierońsko głośno i jak dla mnie zaskakująco długo.

    Miłego.
    Irek.N.