  • Data: 2016-02-09 14:50:05
    Temat: Re: szuflady mebli kuchennych
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 12:39:02 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Szuflady "po staremu" będą na 99% dużo płytsze od tych systemowych.

    No i patrzcie jeszcze na wysuw - blum ma 100% wysuwu, czyli szuflada wyjezdza
    w calosci - widac wszystko co sie w niej znajduje, nie trzeba nurkowac :)
    Wiekszosc tanszych "zamiennikow" ma wysuw tylko 75%.

    > to bym się nie zorientował, że szuflady mają tylko 40 cm głębokości - i
    > to 40 mierzone na zewnątrz.

    A to juz zalezy jaka glebokosc prowadnic sobie zamowisz. Ja np. mam 55cm,
    choc standard to 50cm. Ale co zamowisz, to bedziesz mial.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.