  • Data: 2010-10-22 10:15:36
    Temat: Re: szumiacy grzejnik i laik; odcinek 2
    Od: "szparag" <n...@n...ie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lenny" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i9rce6$1orh$1@opal.icpnet.pl...
    > No właśnie nie trzeba żadnych nowych podzielników, plomb itp. Chyba,
    > że w ciągu sezonu grzewczego zapraszasz do siebie gości z
    > administracji i mogliby zobaczyć, że masz grzejniki bez podzielników.

    Co roku przychodzą spisać liczniki i wymieniają jakąś plastikową plombę.
    Nie mam zamiaru robić żadnych przekrętów.

    > Tak.

    > Jak już ktoś napisał - nękaj administrację.

    Temu komuś szumią piony, a mi sam grzejnik! Administracja może się
    wypiąć, że skoro to instalacja w mieszkaniu i grzejnik wymieniony to już
    nie ich sprawa, więc wolałbym zaradzić coś własnymi środkami.