  • Data: 2017-01-10 14:27:40
    Temat: Re: tak a propo podłogi
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 13:42:35 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Bez przesady, no chyba, że ktoś podłogę traktuje jak lakier samochodu.
    > Po 3-5 latach panele z paździerzy i kleju pozostaną panelami z paździerzy i kleju,
    a 22 milimetrów drewna pozostanie 22 milimetrami drewna.
    > Tyle, że 22 milimetrów drewna można przeszlifować i jakby co położyć jeszcze jedną
    warstwę lakieru, a paneli z paździerzy i kleju to niekoniecznie.
    > Mnie najbardziej zależało na grubości drewna, nie 10 mm, nie 12 mm, nie 14 mm, nie
    19 mm, lecz 22 mm.
    > Jak się położysz masz dalej od cementu ;-))
    >

    > -----
    zużytą co bys nie położył i czym nie pomalował.

    Miałem na myśli to że będą wyglądać na zużyte w sensie porysowane. Mnie to nie
    przeszkadza ale sporo ludzi zaklada ze podloga pozostanie lusterkiem/szkielkiem na
    zawsze albo przynajlniej będzie sie zuzywac równo więc nie będzie widać że jest
    zuzyta w jednym miejscu i lśnić nowością w drugim.

    A po tych 3-5 latach tak właśnie to wygląda: Porysowane przy krześle przed komputerem
    i lśniące pod oknem :)