eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanietanie, wydajne, energooszczędne źródło światła na budowę › Re: tanie, wydajne, energooszczędne źródło światła na budowę
  • Data: 2014-09-23 16:06:45
    Temat: Re: tanie, wydajne, energooszczędne źródło światła na budowę
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-23 o 15:29, wolim pisze:
    > Kup 3 najzwyklejsze żarówki 150W
    Chyba "wstrząsoodporne" bo najzwyklejszych Ujnia zakazała.

    > i do tego oprawki ceramiczne

    Popieram, po 2 zł sztuka a całkiem dobrej jakości.

    > a światła co niemiara.
    Tu bym "polimeryzował", bo zwykła żarówka ma górna 10 lumenów z wata, a
    wstrząsoodporna pewnie nie więcej, jak 8. Reflektorki halogenowe będą
    lepiej świecić.
    Sam na budowie połowę robót zimowo-wieczorowych robiłem przy pięćsetce z
    gwintem E40, ale niestety stłukła mi się nie tak dawno i nie będzie
    czego pokazać młodemu pokoleniu.
    Jacek