    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tasma teflonow - za duzo czy za malo
    Date: Wed, 5 Dec 2018 15:20:21 +0100

    W dniu 04.12.2018 o 18:01, s...@g...com pisze:
    > To nie pakuly zeby sie uszczelnilo. Tasma nie puchnie i nie zaciska sie od
    cisnienia. Nie uszczelni sie. A jak przestanie cieknac to kiedys tam moze zaczac
    znowu. Polaczenie do poprawy. Teraz, nie jak sie juz wykonczy czy parkiet polozy ;)
    Mechanizm samouszczelnienie jest też taki, że woda nie jest idealnie
    czysta i zawiera też różne sole rozpuszczone (twarda całkiem sporo).
    Takie drobinki mogą spokojnie uszczelnić.

    > Jak sie da za duzo to sie tasma po prostu zepchnie i jej nic nie zostanie miedzy
    gwintami.
    Aż tak dużo, to nie dawałem. Poza tym zawsze owijam bardzo ściśle mocno
    naciągając taśmę.
    Jacek