    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tynkowanie bez listew prowadzących
    Date: Fri, 21 Sep 2012 10:06:08 +0200

    Użytkownik "scruffty" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1x5kuq97hzalb$.as50ninnbl7f$.dlg@40tude.net...
    > A jak wygląda twardość tego tynku, próbowałeś może gdzieś sprawdzić?
    > ponieważ z tego co w necie znalazłem, to ludzie piszą, że jest jednak
    > mniej
    > wytrzymały. Nie zamierzam tłuc w ściany, ale dzieci to już nie wiem, czy
    > podzielają moje zdanie na ten temat:-)

    Jeszcze za wcześnie aby stwierdzić twardość. Jest prawie mokry. Za tydzień
    gdy wyschnie dam znać jak z twardością. Sądzę jednak, że będzie dużo
    twardszy niż wapienny.

    Prawie całą górę już skończyli. Tynki w miarę równe, w jednym miejscu jest
    wybrzuszenie na jakieś 5mm na łacie 2m. Będą to poprawiać. Jak na razie
    jestem zadowolony.

    Majster mi dzisiaj mówił, że najgrubsza warstwa tynku (na jednej felernej
    ścianie) wynosi ok. 3cm. Nie jest źle.

    > Właśnie a jak potem z odbiorem? bo proste obwody też chciałbym zrobić sam
    > (tzn. tak 3/4 instalacji) ale zasznurować szafę czy dalej podłączyć do
    > skrzynki już sam nie dam rady i zastanawiam się, czy jest sens się bawić w
    > rozprowadzanie kabli, jak później skasują mnie na tę samą cenę, choć
    > pewnie
    > tu też się idzie dogadać.

    Rozprowadzenie kabli to lwia część całej roboty. Rozdzielnia to praca na
    maksymalnie kilka godzin. Znajdź jakiegoś elektryka i dogadaj się ile
    zapłacisz. Nie sądzę, aby skasowali Cię tyle samo co za całość. Polecam
    jednak zrobić to samemu. Praca bardzo łatwa, aczkolwiek czasochłonna.