    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tynkowanie bez listew prowadzących
    Date: Fri, 21 Sep 2012 20:38:09 +0200

    Dnia Fri, 21 Sep 2012 10:06:08 +0200, brunet.wp napisał(a):

    > Prawie całą górę już skończyli. Tynki w miarę równe, w jednym miejscu jest
    > wybrzuszenie na jakieś 5mm na łacie 2m. Będą to poprawiać. Jak na razie
    > jestem zadowolony.

    Byłem dziś oglądać tynki robione na budowie i nakładane agregatem. Facet
    robi w 3 warstwach, bez listew i powiem szczerze, że wygląda to pod
    względem faktury nawet lepiej niż ten z worka co oglądałem ostatnio. Mówił,
    że tu wszystko zależy od piasku (ma w jeszcze rozsądnej odległości od mojej
    budowy namiar na płukany rzeczny bardzo drobny). Co do równości to odchyłki
    kilka mm na 2m łacie. Cena niższa, tynk zatarty na gładko, zobaczymy jak to
    u mnie wyjdzie, bo się na niego zdecydowałem.

    > Rozprowadzenie kabli to lwia część całej roboty.

    Jutro popróbuję, daję sobie średnio 1 popołudnie na pomieszczenie, jak się
    będę wyrabiał w takim tempie to też robie sam.

    Rozdzielnia pewnie będzie na poziomie jakieś 150 cm od podłogi, ile jak
    zostawię 1 m kabla na zapas (licząc od środka rozdzielni) to wystarczy
    później na wygodne zasznurowanie?

    scruffty