    From: "Kane" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tytancynk - trwałość
    Date: Tue, 25 Aug 2009 21:03:44 +0200

    > http://skocz.pl/narynnie
    >
    > Nie już z tym mi zamontowali - prosto z ciężarówki. Nie wiem teraz, czy
    > się kłócić o wymianę, czy tylko obrócić, żeby nie było widać.

    Sciag goscia z hurtowni i mu to pokaz. Bedziesz mial producenta - wyslij mu
    zdjecie i zapytaj o to skad takie smugi na jego produkcie. U mnie
    (Rheinzink) przedstawiciel byl na budowie, bez wiekszego proszenia.

    Rysa wyglada na pochodzaca z transportu/przechowywania. Probowales ja usunac
    ? Welna stalowa lub cos innego delikatnego i zobaczyc czy wogole schodzi.

    Wczesniej sadzilem ze moze to sa smugi od nierownego patynowania materialu
    (np byl dostep wody akurat w tym miejscu plus inne czynniki) ale smuga
    wyglada na zbyt regularna.

    Osobiscie bym to po prostu obrocil tak by nie bylo widac, ewentualnie
    dodatkowo (jesli smuga nie schodzi pod wplywem welny stalowem) delikatnie
    zakonserwowal czyms podobnym do ocynku ktory juz masz. Na moich rynnach tego
    nie bylo (byl za to inny problem ale tu chyba nie wystepuje :) )

    Pozdrawiam

    Kane