  • Data: 2010-08-29 12:25:26
    Temat: Re: u nas robi sie to w ten sposob
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "RudeBoy" napisał:

    > Weź oglądnij dokładnie co to jest...
    > W sumie to Cię nie rozumie.. pytasz ale wiesz...
    > Gdzie Ci woda ma stać jak dolot będzie wyżej niż wylot? O czym Ty mówisz?
    > Przedstawiony rysunek to schemat separatora tłuszczów...
    > Robienie czegoś podobnego na potrzeby wód z rynien to abstrakcja...

    wiedziałem o co mi chodzi, ale jakoś nie mogłem wpaść na rozwiązanie:O)
    na tym rysunku jest dokładnie to czego chcę, ważna jest jedynie zasada
    działania, a nie to że akurat to rozwiązanie zastosowano do separatora
    tłuszczu, w studziance rewizyjnej będzia działać dokładnie tak samo, czyli
    śmieci cięzkie na dno, lekkie na wierzch, a czysta woda ze środka do
    odpływu:O)